tirsdag, februar 13, 2007

På weekend med familien - Family trip

Eller ihvertfald næsten...

Her i weekenden havde min menighed kirkeweekend med 130-150 mennesker. Det var utrolig dejligt at være med. Der var en god stemning, og det så ud som om, at rigtig mange fik rigtig mange gode snakke rundt omkring. Selv var jeg lejrchef, så helt vildt mange dybe snakke blev det ikke til, men jeg hyggede mig alligevel. Og så synes jeg jo, at det er sjovt at få logistikken til at fungere og løse små og større problemer - såsom da nadverbrødet var blevet spist til morgenmad...

Billedet viser nogle af børnene, der vist også råhyggede sig.


Or almost...

This weekend the church that I attend went on a church retreat. We were 130-150 people present. It was really good to be there. And there was a really nice and relaxing atmosphere. It seemed like many people had some really good conversations going on. I was organising the camp so I didn't have time for a lot of deep conversations but I had a good time anyway. As you might know I really enjoy organising and solving small and bigger problems - such as when we realized that the bread for communion had been eaten at breakfast by mistake...

The picture shows some of the children having a good time too.

Ingen kommentarer: