fredag, december 01, 2006

TTC jul - TTC Christmas

Så er det blevet tid til Teens To Childrens juleweekend. Vi skal øve os, og så skal vi ud og holde julefester for kirkefremmede børn. Igår gik jeg rundt og inviterede børn, og det var dejligt at se ind i ansigterne på alle de børn, der blev så glade for at få en invitation. En pige sagde: "Må jeg kopiere den og give den til mine venner?"
Jeg vil sætte stor pris på forbøn for:
- Vores teenagere, som skal lave det meste af børneprogrammet
- Alle de børn, der kan få mulighed for at høre om Gud
- Vores køkkendame
- Maj og jeg (Jeg er blevet forkølet i nat, så jeg er ikke helt på toppen)
- Bed også gerne for vores TTC-afdeling i Jylland, som også skal holde julefester i denne weekend og næste.

It is time for the anual Teens To Children Christmas weekend. We will practise and then we will go out and have some Christmas parties for unchurched children. Yesterday I went out inviting children and it was wonderful to see the faces of the children who got so excited about the invitations. One girl said, 'May I copy it and give it to my friends?'
I would appriciate prayers for:
- Our teenagers who will do most of the children's programme
- All the children who will get this opportunity to learn about God
- Our kitchen staff
- Maj and I (I got a cold last night so I am not too well)
- The Teens To Children-people in Jutland having an outreach this weekend and next

Ingen kommentarer: