onsdag, juli 16, 2008

Ledermareridts - Education nightmares

Jeg husker stadig den sommer, hvor jeg lige var blevet færdiguddannet som lærer. Hen over sommeren havde jeg nemlig flere skolelærer-mareridt. Jeg drømte, at jeg havde fået et job, men første dag på jobbet gik alting galt og jeg endte i besynderligere situationer.

Nu, hvor jeg har overtaget lederposten her med ansvar for vores europæiske uddannelsesafdeling, så gentager oplevelsen sig. Jeg har de mest besynderlige mareridt, hvor jeg står i totalt mærkelige situationer som leder og skal finde en tjuhej hurtig løsning.
Så selvom jeg egentlig har det godt, så påvirker mit nye ansvar mig åbenbart mere end som så. Det gode er, at jeg altid vågner op og opdager, at det var bare en drøm...

I still remember the summer when I had finished teacher’s college and were ready to find a job and start teaching. That summer I had teacher nighmares where I dreamt it was the first day at work and everything went wrong and I ended up in strange situations.

Now when I have recently taken over the responsibility for our Western European Education Department the same thing is happening all over: I have these totally crazy nightmares where strange things happen and I have to find a quick solution,

So even if everything is going fine, this whole new situation is apparently affecting me more than I think. The good thing is I always wake up and realize that it was just a dream…

Ingen kommentarer: