tirsdag, december 21, 2010

Farvel og tak - Over and out

Kære Blog
Jeg har virkelig nydt at have dig ved min side i 309 indlæg, men på det sidste, er der kommet færre og færre indlæg fra mig, og jeg må derfor med sorg i hjertet konstatere, at man ikke kan nå alt her i livet.

Jeg tror derfor, at jeg må sige farvel og tak til dig, kære blog, for en kortere eller længere tid. Du har været mig en tro følgesvend, og jeg vil altid bære mindet om dig i mit hjerte. Du har hjulpet mig med at bearbejde mangen en mærkelig oplevelse og har givet mig en platform for tanker, oplevelser og synspunkter. Hvem ved - måske finder vi igen tid til at vandre sammen senere i livet, men som det ser ud lige nu, så... må jeg vist bare sige dig tak for alt og farvel for denne gang. Mange varme tanker Dorthe

Dear Blog
I have really enjoyed having you at my side for 309 posts. But lately, I have had to realise that I have had time for less and less posts. I must therefore with sadness in my heart realise that we don't have time for everything in life.

I therefore think that I have to say goodbye and thank you, dear blog, for a shorter or longer period of time. You have been my faithful companion and I will always carry the memory of you in my heart. You have helped me to work many a strange experience and have given me a platform to express thoughts, experiences and views. Who knows - maybe we will find time to walk together later in life, but as it looks right now, I ... have to finish our walk with a thank you and a goodbye for now. Many warm greetings, Dorthe

4 kommentarer:

Laura sagde ...

Goodbye - you will be missed:-(

Affordable Internet Provider sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Son sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
kenneth sødergren sagde ...

en blog der (af layout) minder om min