onsdag, juli 28, 2010

Teen-Action-lejr - Teen camp


Så blev det tid til lidt sommerlejr i form af årets Teen-Action-lejr!
Det var herligt at være på lejr igen - den første i lang tid. Min veninde Buholo og jeg pakkede soveposen sammen og tog ned for at hjælpe lidt til på Kilden.

Men følte mig nu lidt gammel blandt alle de mange teenagere og super-unge ledere. Den første morgen på vej til ledermøde, sagde en af lejrens yngste ledere, som jeg har kendt siden han var lille dreng: "Nå men Dorthe, hvordan er det så at være på lejr, nu hvor du er blevet gammel?" Skøn start på dagen, Samuel ;-)

Men det var helt fantastisk at være på lejr på trods af aldersforskellen. Der var så mange, jeg har arbejdet sammen med i Teens To Children, på børnelejr etc. HVor var det herligt at se, hvor dygtige og ansvarlige ledere, de alle er! Og så var der jo også Mette, Mie og Nanna, som satte prikken over i'et for mig - de er nemlig mine gamle børneklubbørn.





And then it was time for some summer camp - actually teen camp to be more specific!
It was wonderful to be at camp again - the first in a long time. My friend Buholo and I packed our sleeping bags and went down to help a little at the camp site.

I must say, thought that I felt a tiny bit old now among the many teens and the very young camp staff. The first morning on the way to staff meeting, one of the camp's youngest leaders whom I've known since he was a little boy said, "Well, Dorthe, how is it to be at camp, now that you've become old?" What a wonderful start of the day, Samuel ;-)

But it was amazing to be at camp despite the age difference. There were so many, I have worked together with in Teens To Children, at children camp, etc. And it was wonderful to see how capable and responsible leaders, they all are! And then there was also Mette, Mie and Nanna, who put icing on the cake for me - they are my old GNC children.

4 kommentarer:

Martin Thunn Hansen sagde ...

Hej Dorthe, det er efterhånden lang tid siden, men jeg ledte efter et sted at tilmelde mig teenaction, men hjemmesiden www.teen-action.dk er ikke oppe... kan du hjælpe mig med det ?

Hilsen Martin Thunn Hansen (håber du kan huske mig :D)

Dorthe sagde ...

Hej Martin
Selvfølgelig kan jeg huske dig!!
Der holdes desværre ikke Teen-Action-lejre mere, men der er nogle af Teen-Action-folkene, der tager på andre teen-lejre. Kan du ikke lige finde mig på Facebook, så kan vi skrive sammen, og jeg kan fortælle dig mere om det, hvis du er interesseret?

Martin Thunn sagde ...

Der er mange som hedder dorthe lykke... så kan du ikke finde mig, tror ikke der er mange med navnet martin Thunn Hansen :D hehe ..
eller send mig en mail på martin@thunn.dk

Dorthe sagde ...

Har sendt dig en mail.