tirsdag, juni 16, 2009

Ringsted



Var lige en sviptur i Danmark i weekenden for at hilse på min nye niece Josefine. Og så tænkte jeg, at når jeg nu alligevel var hjemme kunne jeg lige benytte anledningen til at hjælpe min farmand i Ringsted, hvor han holdt børnemøder hele weekenden. Det var skønt at møde de herlige børn dernede igen og hjælpe lidt med i nogle timer. Godt at blive mindet om, hvad det hele handler om! Udover at undervise lidt, blev der også tid til at lave hårdippedutter til tøserne. Ja, sådan en dag var lige, hvad jeg trængte til!



This weekend I was in Denmark to meet my new niece Josefine. And while being in Denmark I decided to join my dad at a tent campaign and help out a bit with the children's meetings. It was sooo nice to meet the children again and help out for a few hours. It was a good reminder for me what it is all about. Beside teaching a bit I also had time to make special hair things in the girls’ hair. Yeah, this day was exactly what I have needed in a long time

Ingen kommentarer: